Telefoniczny Punkt Porad Prawnych dla dolnośląskich seniorów to nasza kolejna inicjatywa, za sprawą której chcemy przede wszystkim:
✔ zapewnić możliwość uzyskania porady prawnej osobom starszym, które nie mają do kogo zwrócić się o pomoc, a także seniorom, którzy nie mają wystarczających środków, aby opłacić koszty porady prawnej;
✔ wspierać osoby zamieszkujące tereny wiejskie, gdzie takiej pomocy często nie są w stanie uzyskać z powodu braku dostępności, a także problemów transportowych związanych z przemieszczaniem się do punktów oferujących taką pomoc;
✔ dbać o osoby, które z powodu chorób i innych dolegliwości mają utrudnioną możliwość poruszania się, a potrzebują pomocy prawnej.
Tym samym dążymy do tego, żeby:
- podnieść świadomość prawną seniorów,
- zwiększyć poziom poczucia bezpieczeństwa osób starszych,
- zmniejszyć skalę procederu oszustw wobec osób w podeszłym wieku,4. zwiększyć poczucie ,,zaopiekowania” wśród seniorów.
Wystarczy zadzwonić pod numer 573 845 562 a po odsłuchaniu komunikatu wcisnąć cyfrę ,,1″.
Z Telefonicznego Punktu Porad Prawnych mogą skorzystać osoby, które ukończyły 60. rok życia i zamieszkują teren województwa dolnośląskiego. Dyżury odbywają się w poniedziałki i środy, w godz. 14:00 – 18:00