Gmina Niechlów

Przypominamy posiadaczom wyrobów zawierającym azbest o corocznym obowiązku złożenia informacji o takich wyrobach do 31 stycznia każdego roku użytkowania wyrobu. Zgodnie z §10 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 Nr 8, poz. 31), osoby wykorzystujące wyroby zawierające azbest, instalacje lub urządzenia zawierające azbest, winny corocznie złożyć „Informację o wyrobach zawierających azbest” w terminie do 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy, aż do zaprzestania użytkowania wyrobu i jego usunięcia. Osoby fizyczne, niebędące przedsiębiorcą, składają informację Wójtowi Gminy Niechlów, natomiast osoby prawne, Marszałkowi Województwa Dolnośląskiego.

Wzór informacji

usuwanie-azbestu